
Facility en Vastgoed Coördinator
- Op locatie
- Waalwijk, Noord-Brabant, Nederland
- Facilitair
Functieomschrijving
Ben jij een daadkrachtige en zelfstandige coördinator die graag wil bijdragen aan het succes van een groeiende, impactvolle organisatie? Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor vastgoed en facilitaire dienstverlening en ben je niet bang om je handen uit de mouwen te steken? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
In de rol van Vastgoed en Facility Coördinator ben jij de rechterhand van de directrice Vastgoed en Facility Benelux. Jij neemt een aantal van haar taken over, zodat zij zich volledig kan focussen op het optimaliseren van processen en strategische vraagstukken. Samen met de rest van het team, bestaande uit facilitair coördinatoren, facilitair medewerkers en project managers is zij verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van onze vastgoed- en facilitaire portfolio, bestaande uit ruim 350 vestigingen in de Benelux.
Je zorgt ervoor dat de processen efficiënt verlopen en dat de locaties optimaal functioneren. Je biedt zowel administratieve als inhoudelijke ondersteuning en houdt de vinger aan de pols bij lopende projecten. Ervaring met projectmanagement en een sterk probleemoplossend vermogen komen hierbij goed van pas.
Wat ga je precies doen?
Coördinatie: Je houdt het overzicht over lopende projecten en biedt ondersteuning waar nodig, bijvoorbeeld bij vastgoedprojecten en facilitaire zaken.
Rapportage & administratie: Je stelt rapportages op, bereidt presentaties voor en houdt de administratie nauwkeurig bij.
Plannen & organiseren: Je beheert agenda’s, plant afspraken en vergaderingen, en zorgt ervoor dat deadlines worden gehaald.
Ondersteuning: Je neemt bepaalde taken van de directrice over bij haar afwezigheid, zodat alles soepel blijft draaien.
Vereisten
Wie ben jij?
Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau.
Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol.
Je hebt affiniteit met facility management en/of vastgoed.
Je hebt overtuigingskracht en beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
Je bent resultaatgericht, praktisch, hands-on en werkt efficiënt.
Je bent bereid om met enige regelmaat te reizen voor je werk.
Wat bieden wij?
In 75 jaar tijd is de Van Mossel Automotive Group uitgegroeid tot het grootste en leukste autobedrijf van de Benelux. Wij zijn ambitieus, groeien hard en zijn nog lang niet uitgegroeid. Wij bieden onze klanten graag een passende oplossing voor mobiliteit, voor iedereen en dat doen we goed met onze verschillende bedrijfsonderdelen. Ondanks dat wij inmiddels een groot bedrijf zijn, blijven wij een familiebedrijf. Hierdoor schakelen wij snel en hebben we korte lijnen. Vanuit ons hoofdkantoor in Waalwijk ondersteunen wij de gehele Van Mossel Automotive Group. Zo zit hier ook onze facility afdeling gevestigd waarbij deze functie in het team valt. Samen zorgen wij ervoor dat op al onze Van Mossel locaties alles is geregeld op facilitair gebied. Binnen ons team vinden wij het belangrijk om samen te werken en heerst er een goede sfeer. Wij bieden jou een dynamische, afwisselende en verantwoordelijke baan waarbij je volop de ruimte krijgt voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroei. Wij laten jou graag samen met onze organisatie meegroeien. Daarnaast kun je o.a. rekenen op:
Een afwisselende en uitdagende functie in een groeiende organisatie.
De kans om je verder te ontwikkelen binnen vastgoed en facilitaire dienstverlening.
Een auto van de zaak die je ook privé mag gebruiken;
Natuurlijk krijg je ook een laptop en mobiele telefoon van de zaak;
Een dynamisch werkklimaat met een team van gedreven professionals.
Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Onbeperkt toegang tot de Van Mossel Academy;
Interesse?
Ben jij klaar voor deze veelzijdige en impactvolle functie? Neem dan snel contact op met Marieke Dekker via 06-10460533 en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!