Overslaan naar content

Medewerker verkoopadministratie

  • Op locatie
    • Amsterdam Zuid-Oost, Noord-Holland, Nederland
  • Financieel & administratie

Functieomschrijving

Ben jij altijd al geïnteresseerd in de automotive wereld en zoek je een afwisselende administratieve uitdaging? In deze functie kom je terecht in de snelgroeiende organisatie van Mossel met een gezellig team van hardwerkende collega’s. Als medewerker verkoopadministratie is geen dag hetzelfde! Benieuwd? Lees dan snel verder.

Wat ga je doen als medewerker verkoopadministratie?
Ter uitbreiding van onze administratieve afdeling zijn we op zoek naar een collega voor de verkoopadministratie. Samen met je directe collega’s bij Peugeot Citroën DS Amsterdam Zuidoost ben jij verantwoordelijk voor het zorgvuldig verwerken van verkooporders van onze vestigingen. Jullie zorgen samen voor de verwerking van alle inkomende kooporders, Van order tot aflevering. Je houdt je hoofdzakelijk bezig met:

  • Facturatie van nieuwe en gebruikte auto’s;

  • Bestellen van de auto’s bij de importeur;

  • Het opstellen van verschillende overzichten en rapportages;

  • Orderverwerking en het bijwerken van verkoopdossiers;

  • Het oplossen van problemen en het beantwoorden van eventuele vragen.

Denk jij dat deze rol bij jou past? Dan zouden wij graag van je horen!

Vereisten

Wie ben jij als medewerker verkoopadministratie?

  • Als medewerker verkoopadministratie beschik jij over goede communicatieve vaardigheden, je bent collegiaal en gaat nauwkeurig te werk;

  • Jij vindt het leuk om dé verbindende schakel te zijn tussen verschillende afdelingen;

  • Je werkt volgens instructies en richtlijnen;

  • Afgeronde administratieve opleiding op mbo-niveau 4 of hbo-niveau;

  • Een vloeiende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als schrift;

  • 32-40 uur beschikbaar en woonachtig in de regio Amsterdam Zuidoost.

Wat bieden wij jou als medewerker verkoopadministratie?

  • Naast ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en (door)groei binnen een snelgroeiende organisatie bieden we je een baan waarin je veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid krijgt;

  • Een goed salaris passend bij jouw kennis en ervaring;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Goede pensioenregeling;

  • 24 vakantiedagen;

  • Sporten met bedrijfsfitness;

  • Het volgen van trainingen en workshops naar keuze;

  • De mogelijkheid om gebruik te maken van een fietsleaseplan;

  • De mogelijkheid om onbeperkt gebruik te maken van de Van Mossel Academy;

  • En natuurlijk een leuke baan binnen een snelgroeiende organisatie.

Heb je interesse in deze administratieve functie en herken jij je in het profiel? Solliciteren kan eenvoudig via de website. Voor vragen kun je bellen naar Joshua Latupeirissa via 06 83 41 23 24.

of